Hot Help startades 2014 i Stockholm. Vi erbjuder sedan dess IT- och teknisk hjälp till både privatpersoner och företag över hela Stockholms län.
Hur arbetar teamet?
Tack vare vår smidiga organisation och stora flexibilitet kan vi erbjuda support med kort varsel, även under obekväma tider. Du vet alltid vem som kommer att hjälpa dig, och är du återkommande kund får du samma tekniker som du redan känner. Detta gör det möjligt för oss att tillhandahålla en personlig service till varje kund.
Vad sägs om våra kompetenser?
Vår huvudsakliga expertis ligger i att tillhandahålla snabb hjälp och problemlösning med datorer och tillbehör, nätverk och WiFi, TV och ljudsystem, skrivare och skannrar, mobila enheter och surfplattor, samt smarta hem-enheter. Vi går långt för att säkerställa att våra kunder känner sig trygga med sin viktiga utrustning.
Vad tycker våra kunder?
När en ny kund väl anlitat oss tenderar de att stanna hos oss i åratal. Vi är stolta över att ha cirka 600 godkända rekommendationer på reco.se och ett genomsnittligt betyg på 4,8 av 5 poäng.
Har ni några speciella villkor?
Vi accepterar RUT-avdrag och har F-skatt. Du kan läsa mer om våra villkor i den speciella avdelningen.
Hot Help fungerar som din personliga IT-assistent utan kostnaden för en heltidsanställ — du betalar bara för de tjänster du behöver.
Om vi kan lösa problemet direkt, gör vi det. Om en långsiktig lösning behövs, föreslår vi ny utrustning eller programvara och hjälper till med leveransen.
Vi verkar utan restidsdebitering i Stockholms län inom det angivna området. Trängselskatt och P-avgift kan ev. tillkomma.
”Fantastiskt snabb service och trevligt bemötande!”
En rabattkod kommer att levereras inom kort. Kontrollera din brevlåda om ett par minuter. Ibland hamnar mejl i skräppost, kolla där också. Använd koden när du bokar online eller via telefon och få ett specialpris på din allra första bokning från Hot Help.