Hot Help startades 2014 i Stockholm. Vi erbjuder sedan dess IT- och teknisk hjälp till både privatpersoner och företag över hela Stockholms län.
Hur vi arbetar?
Vi har ett litet men engagerat team, vilket gör att vi kan vara säkra på varje medarbetare. Du vet alltid vem som kommer att hjälpa dig, och som återkommande kund får du hjälp av samma IT-tekniker som du redan känner och litar på. Vi erbjuder teknisk support så snabbt som möjligt, och efter överenskommelse kan vi även erbjuda datorsupport under obekväma tider och i områden utanför Stockholms län.
Vad sägs om våra kompetenser?
Vår främsta expertis ligger i att tillhandahålla snabb hjälp och problemlösning för datorer och tillbehör, nätverk och WiFi, TV och ljudsystem, skrivare och skannrar, mobila enheter och surfplattor samt smarta hem-enheter. Vi gör allt för att våra kunder ska känna sig trygga med sin viktiga utrustning.
Vad tycker våra kunder?
När en ny kund väl anlitat oss tenderar de att stanna hos oss i åratal. Vi är stolta över att ha cirka 700 godkända rekommendationer på reco.se och ett genomsnittligt betyg på 4,8 av 5 poäng.
Har ni några speciella villkor?
Vi accepterar RUT-avdrag och har F-skatt. Du kan läsa mer om våra villkor i den speciella avdelningen.
Hot Help fungerar som din personliga IT-assistent utan kostnaden för en heltidsanställ — du betalar bara för de tjänster du behöver.
Om vi kan lösa problemet direkt, gör vi det. Om en långsiktig lösning behövs, föreslår vi ny utrustning eller programvara och hjälper till med leveransen.
Vi verkar utan restidsdebitering i Stockholms län inom det angivna området. Trängselskatt och P-avgift kan ev. tillkomma.
En rabattkod kommer att levereras inom kort. Kontrollera din brevlåda om ett par minuter. Ibland hamnar mejl i skräppost, kolla där också. Använd koden när du bokar online eller via telefon och få ett specialpris på din allra första bokning från Hot Help.